Miscarea Legionara, Neamul Romanilor, Ortodoxie

In urmatoarele luni de zile ma voi retrage defintiv: decizia este luata! Lumea mea este cea din filmul Morometii…

 

Peste cateva luni de zile imi voi dona toate hainele si bunurile unui centru destinat oamenilor defavorizati, dupa care voi pleca intr-un loc aflat la sute de kilometri distanta de Bucuresti. Acolo, unde au trait bunicii mei, sunt faramele Romaniei mele – ucise cu brutalitate in anul 1945.

Voi renunta la absolut tot ce tine de secolul XXI, internet, televizor, mizerii de aparate care nu iti sunt de niciun folos, si imi voi duce zilele exact asa cum traiau taranii romani din filmul Morometii si bunicii mei: o viata simpla la tara, fara niciun fel de complicatii! Am pastrat cu sfintenie toate hainele bunicului meu, costume de haine croite inainte de 1945, ii facute de mana bunicii mele, si culmea ca imi vin ca turnate: stofe de calitate care nu s-au deteriorat nici dupa atatia zeci de ani! Saptamanal voi face maxim patru drumuri: cimitirul unde sunt mortii mei, sa le ingrijesc mormintele si sa tamaiez/aprins lumanari, si bineinteles sfanta slujba de duminica!

Daca voi gasi o fata din sat sa se casatoreasca cu mine este bine, daca nu iarasi bine: raman doar eu si Dumnezeu! Sper sa gasesc o fata simpla cu care sa pot intemeia o familie, imi doresc patru sau cinci copii.

Singurul lucru pe care il voi pastra din „lumea moderna” este laptopul, bineinteles fara internet, pentru ca seara, inainte de culcare, sa pot asculta slujbele si cuvantul Sfintilor Parinti ai Ortodoxiei! Totodata voi dona si cartile mele, pastrez doar Sfanta Scriptura, Psaltirea, Acatistierul, scrierile Sfintilor Parinti ai Ortodoxiei!

In rest voi munci ca orice om de la tara, de la sase dimineata pana seara, pentru a-mi asigura hrana si cele necesare traiului. Din satul respectiv nu voi mai pleca pana la sfarsitul zilelor mele, urasc concediile si alte mizerii de genul acesta!

A sosit timpul sa trag linie.

Am fost adus mai mult cu forta in Bucuresti si din copilarie urasc mizeria aceasta de oras, cel putin de opt ani de zile imi limitez activitatile zilnice pentru a interactiona cat mai putin cu „civilizatia”! In fiecare seara ma culc nefericit, ma apuca groaza cand ma gandesc ca urmeaza o noua zi si iarasi trebuia sa fiu in mijlocul lor, sa imi tin masca pentru a nu deranja si jigni…! Am ajuns la capatul puterilor, nu are rost sa mai traiesc pentru altii, doar pentru ei!, fara a ma gandi si la mine, ce ma face pe mine fericit cu adevarat!

Imi doresc sa ma trezesc dimnineata, sa ma inchin la icoana, sa vad animalele din curte, sa muncesc si sa stiu ca din toate aceste lucruri rezida doza mea zilnica de fericire! Seara cand pun capul pe perna sa multumesc bunului Dumnezeu, dupa mare mila Lui, ca m-a blagostovit cu tot ce am datorita muncii mele! Cand imi parasesc casa sa intalnesc oameni simpli, la fel ca mine, cu idei putine si sanatoase…cu adevarat romanesti! In veci sa nu aud sclifoseli cretinoide de genul: lumea libera si civilizata, busniess, dezvoltare, IT, calitatea vietii, etc! Ah, da, calitatea vietii este rosia mea din gradina, painea coapta de mine pe vatra, apa din fantana, tot ce tine de Romania profunda!

Aceasta este urmatorul pas pe care trebuie sa-l fac in viata: sa traiesc ca un nationalist autentic, la fel cum spunea Capitanul Codreanu! Nationalistii romani, legionari si ortodocsi, trebuie sa traiasca ca nationalistii daca vor sa pastreze in viata, vie si nealterata!, credinta legionara si ce a fost Romania pana in anul 1945! Pentru aceste lucruri trebuie jertfa si sacrificiu, iar eu imi voi lua crucea in spate: pana la capat pe drumul Capitanului Codreanu si in duhul Neamului Romanesc!

Traiasca Legiunea si Capitanul!

 

26 thoughts on “In urmatoarele luni de zile ma voi retrage defintiv: decizia este luata! Lumea mea este cea din filmul Morometii…”

  1. Daca ai luat decizia aceasta si sufletul ti-e linistit, atunci mergi inainte cu Dumnezeu pe acest drum. Acesta este visul tau, poate ca aceasta este si menirea ta. Despre starea de fapt a lucrurilor de la sat, in general cei ce posteaza aici cam au dreptate. In Apuseni pot spune ca am intalnit mai multa omenie si oamenii inca mai au acel respect si acea dragoste ancestrala fata de semeni izvorata din porunca „iubeste-l pe aproapele tau” … Poate ca in zona Baia de Arama – Valea Jiului, unde te duci tu, lucrurile sa stea la fel. Dar in alte parti … Sa dau niste exemple… In Moeciu, fiind zona turistica, destrabalarea e la cote maxime si de multi ani inca … chiar s-a intamplat ca una dintre fetele care erau angajate la pensiunea unde ne cazasem sa ii faca avansuri sotului meu pe fata! De partea cealalta a muntelui spre Rucar, acum 10 ani(!) am avut ocazia sa stam la o pensiune unde erau angajati aproape numai baieti (la bucatarie erau si doua femei mai in varsta), pentru ca patronii se saturasera de angajatele care se intindeau cu clientii. De ceva ani ne-am cumparat o casa la tara, si iti pot confirma ca cel putin cei care au casele in jurul nostru respecta trendul de degradare morala, spirituala si fizica.

    Apreciază

    1. Lasa un contact; o persoana, un telefon, o adresa de email, ceva unde sa ne asiguram ca esti bine. Macar odata la cateva luni intra pe blog si scrie ceva: sunt sanatos.
      Esti DATOR cu asta celor cateva mii de romani care simt, gandesc si respira DE VEGHE PATRIEI. Noi ce facem? Unde ne mai intalnim/comentam/citim/inspiram?
      Incearca sa-ti dai seama de dimensiunile fenomenului pe care l-ai creat.

      Apreciază

  2. Indiferent de comentariile anterioare consider ca nu se compara viață la tara cu ” jungla” de la oraș. DVP sa ne trăiești si sa fii sanatos! Eu, unul, am sa duc dorul postărilor tale. Cu respect.

    Apreciază

Lasă un răspuns

