Se intampla azi

Decizia a fost luata: ma retrag definitiv! Am inceput sa ma pregatesc, voi reveni pe marginea acestui subiect.

 

Site-ul ramane deschis, niciun fel de problema, doar ca nu voi mai avea timp sa postez. La un moment dat voi reveni pe internet, dar sub o alta forma: video-blogging, un canal pe Youtube – am sa va invat cum imi puteti urma exemplul, sa parasiti orasele si sa fiti liberi cu adevarat! Va aduc aminte ca am anticipat anumite evenimente cu ani de zile inainte sa petreaca si nu a vrut nimeni sa ma creada, la fel va spun si acum: chestiune de timp pana cand iadul urca pe pamant, la propriu!

Stati linistiti ca nu am fost amenintat de servicii – Serviciului Roman de Informatii, ba din contra, sunt o multime  de oameni din serviciile secrete care imi citesc blogul si au acceptat cu greu ca voi pune capat, dar am probleme de familie si una dintre ele este cea mai grava: tatal meu este pe moarte! Din cauza acesta viata mea urmeaza sa se schimbe radical si trebuie sa imi asum responsabilitati majore. M-am jurat in fata bunului Dumnezeu: pana la sfarsitul zilelor mele nu voi mai pune piciorul in gunoiul de oras Bucuresti!

Sapte ani de zile am muncit ca un rob pe internet, nu m-a platit nimeni pentru munca mea, din cauza epuizarii am lesinat in mijlocul camerei…sunt om, din carne si oase!

In privinita orasului in care locuiesc, Bucuresti mai exact, tot timpul am avut o problema de adaptare: nu mi-a placut niciodata mizeria aceasta de oras, l-am urat de cand eram copil, si odata cu trecerea timpului angoasa mea s-a acutizat! Ani de zile am ramas aici la insistentele familiei, dar a sosit timpul sa imi cladesc propria viata si viitorul meu nu are nimic in comun cu Bucurestiul! In aur sa ma plateasca cineva si nu voi mai ramane in Bucuresti, pentru ca sunt genul de om care respecta cu sfintenie ce spune la un moment dat.

Mi-am petrecut o buna parte din viata la tara, am muncit la camp de cand eram mic, drept urmare ma voi adapta imediat…nu am probleme de acest gen! Acolo sunt bunicii mei, trecuti in nefiinta, copilaria mea, oamenii pe care i-am cunoscut de cand eram mic, acolo urmeaza sa fie viata mea atat cat mai tine bunul Dumnezeu, dupa mare mila Lui, pe acest pamant!

Fiecare om trebuie sa traiasca acolo unde se simte fericit si eu nu ma simt fericit printre oamenii secolului XXI, nu am nimic in comun cu ei si „valorile” lor, lumea mea este in satul meu, printre batranii mei, printre rudele mele, printre cei care ma cunosc de cand eram o mana de om! Vreau sa ma trezesc dimineata, sa am grija de animale, sa imi vad de curtea mea, sa ma gandesc cum ma pot dezvolta mai bine – livada si alte lucruri, intr-un cuvant sa imi castig existenta fara complicatii!

Mii de ani batranii Neamului Romanesc au trait fara Iphone, plasma, cada de baie inteligenta, cuptor cu microunde si alte mizerii de acest gen, ati vazut destul de bine ca mare majoritatea au sarit lejer de 90 de ani! Totul este sa ai vointa pentru a te rupe definitiv de mizeria de sistem si sa traiesti cu adevarat ca un om liber, bunul Dumnezeu, dupa mare Lui, te ajuta in toate! Imi cultiv singur mancarea, imi cresc animalele din curte, imi fac vin daca vreau sa beau la masa, si in maxim doi ani de zile sunt ABSOLUT INDEPENDENT si nu platesc niciun leu gunoiului de sistem! Nationalism adevarat, curat, cat se poate de romanesc, dupa cum spunea Capitanul Codreanu!

Ma duc ca idiotul sa dau bani pe apa plata de la magazin, platesc apa!!, cand pot foarte frumos sa cobor in vale la izvor, am umplut un butoi de zece kilograme, il pun pe carut si am apa curata de la bunul Dumnezeu! Dumnezeule, in ce hal isi bat joc de noi si ne acceptam soarta de buna voie de parca suntem sclavi legati de pamant ca in Evul Mediu?

Dumnezeu cu noi!

34 thoughts on “Decizia a fost luata: ma retrag definitiv! Am inceput sa ma pregatesc, voi reveni pe marginea acestui subiect.”

  1. Bună seara, doamna Valentina Gălușcă ce este Dumnezeu alfa? Oltenia este zonă veche, nobilă, de o esență înaltă, locuri magice, au distru-o cu bună știință. DVP, mulțămiri, fă ce e bine pentru tine că numai tu poți să o faci. Poate or apare comunități de Lumină. Până atunci trebuie să supraviețuim. Încă o dată mulțămiri, dar să știi că suntem cam puțini, dar care rezistăm DVP. Nu se spune nimic, se tace și se face totul pentru distrugerea noastră, a țării a tot. Poate găsești o modalitate de a știi de tine. Domnul fie cu tine,să râmîi dacă se poate și cu noi! Să fim Binecuvântați!

    Apreciază

  2. Oricât ai muncii și oricât ai semăna, la țară te fură toți. Țăranii nu mai au demult frică de Dumnezeu. Fură tot ce le iese în cale. Așa i-a învățat comunismul (,,avutul de obște”), iar ei au rămas cu aceleași deprinderi pe care le-au implementat și copiilor lor. Țăranii sunt îndrăciți de-a binelea. Apropo de țigani, mai există vreun sat în România fără de ei? Aceștia au fost expres susținuți, înmulțiți și pregătiți pentru a genera haosul și anarhia dinaintea instaurării Noii Ordini Mondiale antihristice, la fel ca musulmanii. În momentul în care vor ajunge să prade peste tot și în tot momentul, va veni Noua Ordine Mondială ,,salvatoare” cu implantarea cipurilor, pe motivul că astfel fiecare individ va fi controlat de stat și nu va mai putea face răutăți. Asta este politica antihristică, asta este înșelarea.

    Apreciază

  3. Adevarat este ca taranii au pierdut credinta. DAR, OARE, SA CEDAM CA NISTE LASI? Sa ne lasam biruiti FARA DE LUPTA? Ba!
    VOM SEMANA, VOM CULTIVA, SI DACA VOR FURA CEVA, TOTUNA NE VA RAMANE SI NOUA.
    Eu cred in puterea lui Alfa Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Iisus Hristos! In Apocalipsa e scris: „Eu sunt Alfa si Omega…” adica Dumnezeu Atotputernic, Atotprezent, Atotstiutor …
    Scriu Alfa Dumnezeu, deoarece de la El incepe totul si la El sfarseste totul… Eu deja nu mai privesc la lume care se sfarseste, ci la Alfa, adica noul inceput, pe care il vad in multi, care deja au inteles CA NU SE POATE DE TRAIT PE VECHI.
    zICI CA NE FURA? DA!
    DAR, OARE, NOI DAM ZECIUIALA LA BISERICA, DUPA PORUNCA LUI DUMNEZEU?
    Si daca nu dam oare, nu furam si noi pe Dumnezeu?
    Deci, schimbarea sa o incepem de la noi! Sa fim o LUMINA, un exemplu de bunatate, de inalta moralitate, de credinta, de corectitudine! Iata unde sunt VIRTUTILE!

    Apreciază

  4. Iisus Hristos este Fiul lui Alfa Dumnezeu. Da, Dumnezeu din Dumnezeu, cum se spune in Crez. Crede-ma ca stiu bine ce scriu. Iisus este cel mai iubit dintre toti fiii lui Dumnezeu. Si noi suntem copiii lui Dumnezeu, altfel nu am avea dreptul sa-i spunem Tata, in rugaciunea Tatal Nostru. Iisus a mai spus: Eu si Tatal UNA suntem. Dar si Iisus se ruga, ingenunchea in fata Tatalui. E bine sa ne rugam IN NUMELE lui Iisus, dar lui DUMNEZEU…
    Dumnezeu sa ne lumineze mintile tuturor ca sa nu gresim, caci in acest trup carnal toti suntem muritori si suntem cu multe deficiente si limite de intelegere. Insa ni s-a dat destul ca sa stim principalul si suficient pentru mantuire.
    cu dragoste crestina pentru toti va spun MERGETI INAINTE pe calea sfinteniei si a credintei, caci asta este vointa lui Dumnezeu, sa refaceti Tara! Amin.

    Apreciază

  5. Multumesc pentru articolele postate si, in special, pentru cele ce mi le-ai recomandat prin email sa le citesc. Acum ma reintorc in sat, dupa cateva zile de sedere la Chisinau. In sat voi avea internet limitat. Deci, am copiat la maxim ce am putut din articolele gasite pe acest site si le voi citi, posibil ca voi si scrie comentarii. Dar acum in aceasta perioada voi fi foarte ocupata… scriu si eu ceva, si nu vreau sa ma sustrag prea tare in alte directii.
    In orice caz, sper sa putem sa continuam comunicarea.
    Caci chiar si daca te vei afla in sat, oricum ai sa poti accesa internetul. Si inca ceva, posibil ca tocmai acum ti se va deschide cea de a doua respiratie, adica o NOUA ETAPA mai fructuoasa in viata ta.
    iti doresc toate cele bune si voi fi intotdeauna bucuroasa de orice veste de la tine.
    Iata unul din motto-urile mele preferate: Nu va fie frica, Dumnezeu este cu noi.

    Apreciază

  6. Hristos A Inviat !

    Dragul nostru, DeVeghePatriei, nu e tarasenie mare sa dai o fuga la Manastirea Sihastria Raraului, Parintele Ioan Larion te asteapta. Cu trenul.

    Iti multumim pentru toata credinta, iubirea, incredintarile si desteptarile cu care ne-ai hranit. Dumnezeu sa te aiba in paza Sa si sa te mantuiesti ! Pe noi, astia care ne-am bucurat de vitejia ta, il rugam pe Sf. M.Mc. Gheorghe sa te insoteasca pana la tronul Sf.Treimi !

    E bine asa cum spui.

    Dumnezeu si Maica Domnului ne va pastra uniti.

    Apreciază

Lasă un răspuns

