Neamul Romanilor

Steliana Sima, demna urmasa a doamnei Maria Ciobanu.

 

Mulți artiști români sunt îndrăgiți și iubiți de oameni de toate vârstele. Este și cazul Stelianei Sima, una dintre cele mai bune și cunoscute voci ale muzicii poplare din România. Dar câți dintre noi știm cum a început cariera interpretei și cum a ajuns la inimile atâtor oameni?

Contactată de ziarulring.ro, Steliana Sima ne-a acordat un interviu cald, în care ne-a povestit aspecte importante din viața sa. Cum toate au un început, ne-am dorit să știm cum anume și-a descoperit Steliana talentul pentru muzică și unde a avut loc prima manifestare artistică. Cu zâmbetul pe buze, artista ne-a declarat: „Talentul pentru muzică nu l-am descoperit eu, l-au descoperit părinții, bunicii, împreună cu educatoarea mea. De la grădiniță au început actele mele artistice, cântam urcată pe un scăunel sau pe măsuță, mă trăgeam așa de rochiță și mă manifestam ca o artistă. Mi-au povestit ai mei, ulterior, că eu eram prea mică să țin minte asemenea lucruri. Ce îmi amintesc eu este că interpretam o piesă, «Foicică, foi de tei, ce frumoși sunt anii mei»”, îmi plăcea foarte mult, ne-a spus Steliana Sima. 

 „Anul 1988 a fost anul meu de referință”

Orice artist are parte de un moment pe care îl prețuiește cel mai mult și, de asemenea, are un mentor pe care îl consideră „răspunzător” pentru lucrurile bune pe care le-a adus în viața și în cariera sa. Cu aceeași căldură, Steliana Sima ne-a declarat că în 1988 a realizat cel mai important lucru din carieră, și anume primele înregistrări radio. Iar ca mentor, îndrăgita interpretă de muzică populară ne-a declarat că este vorba despre Maria Ciobanu, omul care și-a lăsat adânc amprenta asupra sa. „Cel mai important moment al meu din carieră a fost în 1988, când am venit în București și am susținut prima etapă a emisiunii «Floarea din grădină», am realizat primele înregistrări radio și am participat la concursul ansamblului Ciocârlia al Ministerului de Interne și atunci a fost, zic eu, anul de referință pentru mine și săptămâna de referință, pentru că toate s-au întâmplat foarte repede, într-o săptămână. Ca mentor… pot să spun că Maria Ciobanu a fost cea care a avut un cuvânt de zis în ceea ce mă privește și și-a lăsat adânc amprenta în cariera mea artistică și în noul mod de viață artistic.” 

http://www.ziarulring.ro/

Lasă un răspuns

