Miscarea Legionara, Neamul Romanilor, Ortodoxie, Sfintii Inchisorilor

Valeriu „Sfantul Inchisorilor” Gafencu.

4 gânduri despre „Valeriu „Sfantul Inchisorilor” Gafencu.”

  1. Legionarii au fost , sunt si vor fi adevărați eroi ai Neamului! Trăiască Mișcarea Legionară! Trăiască Biruința Legionară! Trăiască Credința Ortodoxă! Trăiască poporul român!

    Apreciază

  2. Legionarii au trait in inchisori iadul . Au trait iadul si pentru noi cei de astazi , au ispasit si pacatele noastre iar noi le suntem indatorati . Prin „noi” inteleg tot neamul romanesc nu doar cativa . „Procesul de reincrestinare” mentionat in profetia calugarului Aghatanghel este acesta : neamul romanesc pentru a se opri din cadere sa-si indrepte fata catre „Singur Ortodoxia ” – care este Hristos Mantuitorul .

    Apreciază

  3. mesaj pt . CONTRACURENT

    Am vorbit cu baietii despre acel sculptor pe nume Teodor . Nu au mai pastrat legatura cu el de vreo 2 ani . Mi-au spus ca este de dincolo de Brasov spre capatul tarii , adica din zona Maramuresului. Mai mult nu stiu nici ei . Pe net nu l-am gasit pentru ca omul nu e expus si atunci n-ai cum sa-l gasesti.

    Zilele trecute m-am tot uitat dupa terenuri de vanzare prin toata tara , tot in Maramures pamantul e mai ieftin . Chiar am gasit un teren de 2 hectare cu 3300 euro /hectar (negociabil) , zona e uluitor de frumoasa …dar n-am cum sa ajung acolo plus ca mai dureaza pana imi rezolv eu problemele cu mostenirile de aici din Muntenia . Dar credeti-ma , in zona aceea mi-ar dori sa traiesc , m-as rupe cu totul de civilizatia orasului daca as putea .Momentan nu e cu putinta. Intre timp preturile la pamant vor creste …. cu 3000 euro hectarul este pomana .
    Ca sa te aranjezi cu actele iti trebuie bani de aruncat peste tot. Mai nou am descoperit ca nu poti vinde un imobil fara CERTIFICAT DE EVALUARE ENERGETICA care costa destul la case , pe mine m-a costat 350 ron pentru o casa in centrul orasului , la apartamente pretul e mai mic . Pretul unui certificat energetic este in functie de suprafata construita.

    Apreciază

Lasă un răspuns

