Se intampla azi

Daca eu indraznesc sa mint, atunci Dumnezeu sa imi vada pacatul: verificati punct cu punct ce va spun acum!

 

Sala Palatului, Targul de Joburi, am mers la standuul Serviciului Roman de Informatii, o multime de oameni si drept urmare m-am bagat in fata: ofiterii sub acoperire ai Serviciului Roman de Informatii, i-am recunoscut imediat, s-au pus in miscare „Atentie ca vine „DeVeghePatriei” „.  Am tacut din gura, m-am prefacut ca nu vad nimic…

Am ajuns in fata, la stand, si am discutat pentru cateva minute cu individul din fotografie, fusese avertizat ca vin: era livid la fata, tremura si incepuse sa se balbaie, se uita cu atentie la mana mea dreapta, tineam telefonul in mana, de frica sa nu-l inregistrez! La sfarsit i-am strans mana si m-a privit in ochi, exact la modul acesta: „Ai sa vezi ce se intampla…”.

Peste doua zile…

Ora 22:30, am iesit afara, mergeam linistit pe strada, cand am auzit in spatele meu: „Ai o bricheta?”. M-am intors…era individul din Serviciul Roman de Informatii: o sapca de culoare maro infundata pe cap, sa nu-i se vada fata, si cat a stat langa mine, 40 de secunde sa spun, a tinut capul in jos – l-am recunoscut dupa barba! I-am intins bricheta, a aprins si linistit s-a intors cu spatele…un avertisment cat se poate de serios din partea Serviciului Roman de Informatii: „Suntem cu ochii pe tine, DeVeghePatriei”.

La fel am patit cu acest individ din cadrul Politiei Romane, fotografiat de mine in timp ce ma fila: m-a oprit pe strada dupa ora 22:30! Incearca sa-mi insceneze ceva foarte grotesc si sa ma ucida in inchisoare: „Cum sa fie ucis de Serviciul Roman de Informatii? A patit un accident…”. Telefonul meu este monitorizat 24/24, la fel tot ce tine de activitatea de pe internet – calculator si profile pe retelele de socializare, la orice ora imi pot inscena ceva pe strada: „Uitati ce avea la el!”. Cine ma apara de SRI, cea mai sadica si bolnava psihic institutie a statului roman?

 

2 thoughts on “Daca eu indraznesc sa mint, atunci Dumnezeu sa imi vada pacatul: verificati punct cu punct ce va spun acum!”

  1. O SINGURA SPERANTA PENTRU ACEASTA NATIUNE SATANICA CARE ESTE ISRAEL ,O SINGURA CALE ,O SINGURA SANSA DE SALVARE SI ACEASTA ESTE IISUS HRISTOS- DUMNEZEU AL TUTUROR DUMNEZEILOR. ORICE ALTCEVA PENTRU ISRAEL INSEAMNA FUNDUL IADULUI CACI ESTE NATIUNE BLESTEMATA INCHINATOARE LA diavol DIN CELE MAI STRAVECHI TIMPURI.SI PANA IN ZILELE NOASTRE VALABIL SI PENTRU ROMANIA ,PENTRU TRADATORII EI SI LEPADATII EI.

    A SINGLE HOPE FOR THIS SATANIC NATION ,THAT IS ISRAEL, A MUST WAY ,A SINGLE CHANCE FOR ITS SALVATION AND THIS IS JESUS CHRIST GOD OF ALL gods .ANYTHING ELSE FOR ISRAEL MEANS THE BOTTOM OF THE HELL ,BECAUSE JEWS ARE A CURSED NATION BOWING IN FRONT OF DEVIL FROM YHE OLDEST AGES UP TO NOW .
    CHANGE YOUR DEVIL lucifer AND EMBRACE JESUS CHRIST ,CURSED SATANIC JEWS ,OR FACE SULFUR AND BRIMSTONE ON THE BOTTOM OF THE LAKE OF FIRE FOR ALL ETHERNITIES.
    STINKING ,PATETIC ,JEWS DEMONS ,BOW YOUR HOOFS IN FRONT OF GOD JESUS CHRIST

    Apreciază

Lasă un răspuns

