Se intampla azi

FERICIRE, NEAM AL ROMANILOR! A murit jidanca sionista Simon Veil, aghiotanta gunoiului Elie Wiesel – jidan care a talharit Romania de doua miliarde de euro!

 

Prima femeie aleasă președinte al Parlamentului European în 1979, Simone Veil, considerată o figură a feminismului după ce a legalizat avortul în Franța în 1974 în calitate de ministru al Sănătății, a murit vineri la vârsta de 89 de ani, relatează agențiile internaționale de presă citate de Agerpres.

Simone Veil, supraviețuitoare a lagărului nazist de la Auschwitz unde a fost deportată pe când avea 16 ani, întruchipează pentru francezi memoria Holocaustului.

Membră a Consiliului Constituțional în perioada 1998-2007, ea a devenit extrem de cunoscută după ce a votat în 1974 legea care-i poartă numele privind întreruperea voluntară a sarcinii. Ea a fost ministru al sănătății sub președinția lui Valery Giscard d’Estaing.

http://romanialibera.ro

9 thoughts on “FERICIRE, NEAM AL ROMANILOR! A murit jidanca sionista Simon Veil, aghiotanta gunoiului Elie Wiesel – jidan care a talharit Romania de doua miliarde de euro!”

    1. Stam bine
      Suntem inconjurati, impaturiti, in SIE SRI SI CATE OR MAI FI
      OARE CE NE TREBUIE ASTIA CAND NOI NE AM PREDAT CU CATEL SI PURCEL?
      DE CINE SA NE APERE?
      CE SA APERE?
      NE AU VANDUT AI FLUIERAM A PAGUBA
      AM VAZUT SI AM TRAIT DOUA DISTRUGERI URIASE
      COMBINATUL SIDERURGIC CALARASI SI COMBINATUL SIDERURGIC RESITA
      CE DRACU AU APARAT ASTIA?

      Apreciază

  1. Ce fericire mai e si asta ? Pana la 89 de ani a apucat sa faca destule rele cu consecinte nefaste ce afecteaza generatiile de dupa ea . Nu ma incalzeste cu nimic ca a murit , noi tot asa traim dupa coordonatele trasate de ei . Stau asa si ma gandesc , faptul ca a trait experienta lagărului nazist de la Auschwitz n-a marcat-o suficient ca sa nu-si mai doreasca vreodata crime ?

    Apreciază

    1. Pai poate ca nu a fost cu adevarat la Auschwitz. Din marturia unei romance care a lucrat in Israel, atunci cand a avut probleme, a ajutat-o o evreica in varsta, aproape o straina, care real a fost in lagar; practic femeia aceea a gazduit-o timp de aproape o luna de zile (casa si masa) si a lasat-o sa isi revina din epuizarea fizica si psihica in care ajunsese. Noi am fi in stare sa facem la fel pentru un strain?

      Apreciază

  2. Mă scuzați, totul a fost și este o mare șmeneală cu Geea, cu oamenii. Sunt cumpărați și vânduți la cum să vă spun la nivelul șmenarilor care una spun și altceva fac, întotdeauna pentru interesul lor.. DVP sau oricine dintre dvs. ar putea să îmi răspundă la o întrebare? Vă mulțumesc de pe acum. Jidanii ca nivel de spiritualitate sunt de nivelul 6.de aceea au și furat și au ca emblemă acel șase. Culmea, culmilor 6 multiplicat i-au dat altă conotație și-au bătut joc de toți și toate, le învârt pe toate. Deci dnă. cum să o marcheze? asta este ce ni se spune.
    Ce îmi place e că așa cum am văzut zilele acestea să ne ajute Dumnezeu e așa general. Păi Dumnezeul lor nu este și al nostru. Cum se face că suntem așa furați, tâlhăriți, jefuiți cei de aici geto dacii?. Noi am fost și suntem de nivelul 8 sau eram pentru că pentru tot ce ducem suntem mai sus. CUM DE A FOST POSIBIL SĂ FIM ÎN HALUL ĂSTA DE PROSTIȚI? VĂ MULȚUMESC PENTRU OPRICE RĂSPUNS!

    Apreciază

    1. Evreii nu se închină la Dumnezeu ci la zeul ,,ban”. Cu banul cumpără sufletele la ticăloșii de politicieni. Pe aceștia i-au dresat să fure fără rușine și să ne omoare prin ură și dezbinare. Să nu le-ajute Dumnezeu! Față de aceștia Ceaușescu a fost un ,,sfânt”.

      Apreciază

    2. O Dacuta ,

      Nu stiu de restul tarii asteia , dar eu nu am absolut nici o legatura cu geto-dacii . Tatal meu e grec iar mama mea era de origine slava ( par saten ,ochii de culoarea turqoise ) . Port nume de grec . Mama era uluitoare la chip, tata asemenea, parinti extrem de frumosi cu gene bune dar cu alte origini . Nici o treaba cu geto-dacii , dar ne-am nascut toti pe pamant romanesc , adica si parintii mei.
      Cat despre nivelul nostru de spiritualitate , la nivel de natie …e vai de capul nostru de pacatosi .Nu conteaza ca un procent mare din populatie merge la biserica . Irelevant . Noi nu traim Ortodoxia asa cum trebuie , daca am trai-O nu s-ar mai atinge nimeni de noi si nu ne-ar sta nimic in cale .

      Apreciază

Lasă un răspuns

