Se intampla azi

Astazi, 03.07.2017, de ziua Comandantului Horia Sima, am participat la o frumoasa sesiune stiintifica in cadrul Academiei Romane: Biserica Manastirii Argesului – O jumatate de mileniu, 1517 – 2017!

Multumesc bunului Dumnezeu, dupa mare mila Lui, ca din cadrul Academiei Romane nu a disparut credinta NATIONALIST-ORTODOXA a Sfintitului Neam al Romanilor, iubitor de Dumnezeu! Dumnezeu cu noi si deasupra Neamului Romanesc! 

Invitatia pe care am primit-o din partea Academiei Romane, pentru a participa la sesiunea stiintifica de astazi! Am fost cel mai tanar dintre participanti! Traiasca Legiunea si Capitanul!

Am mers imbracat in iia mea olteneasca, dupa portul Capitanului Codreanu!

 

         

5 thoughts on “Astazi, 03.07.2017, de ziua Comandantului Horia Sima, am participat la o frumoasa sesiune stiintifica in cadrul Academiei Romane: Biserica Manastirii Argesului – O jumatate de mileniu, 1517 – 2017!”

  1. respect Înaintașilor, StrăBunilor și oamenilor de acum.
    ne bucurăm DVP, să se vadă așa cum spui neamul românilor și Domnul și Maica deasupra Lui.
    Ceilalți te vor respecta dacă tu te respecți. Cu mare modestie, asta am învățat io în vremurile acestea grele, …
    Frumoasă iia DVP!

    Apreciază

Lasă un răspuns

