3 gânduri despre „Gunoi din Politia Romana, trimis sa ma fileze! Iti faci cruce cand vezi asa ceva: sapca indesata pe ochi, ochelari…asta se vedea in filmul cu James Bond! Cine ii anagjeaza in Ministerul de Interne si SRI, din moment ce au un nivel de inteligenta atat de scazut?”

  1. Se cred invizibili.Eu nu mai pot sa-mi deschid pagina de fb. si din aceasta cauza mi-am făcut alt cont cu același nume(Daniela Sava).Mi-a fost blocat contul și se mai spune ca trăim intr-o tara unde democrația este la putere si suntem liberi sa ne exprimamfără nici o frica. Doar iluzii.Se pare ca am deranjat pe cineva prin anumite comentarii ce le-am făcut.Ti-am trimis alta cerere de prietenie petentul nou(eu sunt dependenta de „veghe patriei).👧😊😊

    Apreciază

  2. Nu inteleg de ce te ascunzi de noi atata timp cat zici ca te fileaza Mossadul,Politia,Serviciile Secrete samd!!!Deci te cunosc si stiu cine esti,unde locuiesti si restul…Nu tin sa te cunosc,dar probabil ca ai avea de castigat daca lumea ar sti cine esti…Asta in caz de Doamne fereste!O recomandare:Daca ai lasa-o mai moale cu burtosii,gunoaiele samd,am putea si noi sa-ti preluam articolele si sa le postam pe Facebook fara a ne expune aiurea….

    Apreciază

Lasă un comentariu