Se intampla azi

Le-am spus clar gunoaielor din Ministerul de Interne, interlopii burtosi din Politie si Jandarmerie: „Omorati-ma!”.

 

Voi promova Miscarea Legionara pana in ultima clipa a vietii mele! Prefer sa intru in inchisoare, ca detinut politic dupa modelul dintre anii 1947 – 1965, decat sa imi abandonez crezul legionar! Sunt legionar si asa voi intra in mormant!

Cand ies afara din casa vin in haita dupa mine, imi vine sa vomit cand ii vad cat de retardati sunt: trec pe langa mine si imediat scot telefonul din buzunar sa vada cat este ceasul, trebuie sa noteze in raport la ce ora am trecut prin zona respectiva! Doar un om care sufera de grave tulburari psihice poate trai cu impresia ca voi da declaratii in fata mizeriilor de politisti romani…mai bine moartea! Decocamdata raman faptele mele: mi-am batut joc de trei servicii secrete din Romania si le-am desconspirat sute de ofiteri sub acoperire!

Ei sunt exact ca tiganii interlopi, priviti-le fetele: au curaj doar cand sunt in haita si cu cagula pe fata, in rest stau toata ziua si pisa ochii pe Facebook „politistii romani isi sacrifica viata!”. Ii suna pe jegurile din presa, cea mai infecta si corupta din Europa, si se roga de ei: „Ba, va rugam frumos, mai bagati acolo niste articole despre Politia Romana sa ne batem joc de fraierii aia care muncesc pe 200 de euro!”. In Romania, cine mai are incredere in gunoaiele din Ministerul de Interne? Ati vazut ce s-a intamplat in ultimele zile: jegurile din Politie si Jandarmerie au fugit ca sobolanii! Am avut dreptate in tot ce am spus: politistii romani sunt niste gunoaie, cele mai infecte si corupte specimene din aceasta tara!

Boschetari burtosi si putind a transpiratie cu shaorma in mana – Politia Romana: „Noi aparam legea!”. Cine dracului poate avea incredere in astia? Trec oamenii pe langa ei si ii injura: „Gabori spurcati si corupti ce sunteti!”. 

6 thoughts on “Le-am spus clar gunoaielor din Ministerul de Interne, interlopii burtosi din Politie si Jandarmerie: „Omorati-ma!”.”

  1. Nu te lasi pana nu mori! Si stii ce e dureros? Ca ceilalti te sustin, te incurajeaza in lupta aceasta a ta cu interlopii, dar e vorba de viata ta in joc, nu de a lor. Ei sunt lasi, stau pe tusa si te imping pe tine spre moarte. Nu vezi lucrul acesta? Cere unuia sa ti se alature, sa duca o parte din crucea ta, sa treaca prin ce treci tu, sa vezi daca vine vreunul. Daca mori, nu stiu cati din acesti „sustinatori” ai tai vor aprecia eroismul tau, sau vor varsa o lacrima pentru tine. Sau cati din acestia fac ceva practic pentru tine, sa puna genunchiul la rugaciune, nu doar sa dea tare cu gura de pe pozitia de spectator?

    Ca promovezi miscarea legionara, foarte bine, cinste tie! Dar nu-ti mai cere singur osanda!

    Apreciat de 1 persoană

  2. tiganii pungasi borfasi violatori hoti de copii e la putere, ei a ramas la datorie in militie si securitate dupa ce a plecat evreii. tiganii era turnatori si sa facut agenti colaboratori. tiganii e toti azi la masoni mincatas e in parlament

    Apreciază

Lasă un răspuns

