Dezvaluiri

Maior (r) SRI Daniel Florea: „Dupa 21 de ani de cariera militara nu m-am ales cu nimic! Am fost calcat in picioare!”. Ei sunt SRI, ceva mai jos ca viermii din pamant!

 

Desi sunt rezervist cu 21 de ani de militarie in spate, nu primesc nicio pensie de la statul roman si nici alte drepturi care s-ar acorda militarilor (nu iau medicamente compensate sau gratuite, nu merg in locurile de cazare sau de odihna si tratament ale SRI etc.) trebuie sa vin si eu cu o proprie parere asupra nebuniei care a incins si asa inflamata societate romanesca.

Cat timp am fost militar, nu am avut voie sau mi se interziceau:

– sa am pareri politice, atat public, cat si in privat;

– sa fiu inscris in partide politice si nici sa beneficiez de avantajele oferite de astfel de „apropieri”/simpatii;

– copiii mei, daca ar fi plecat in strainatate la studii, nu ar fi beneficiat de burse acordate de statul roman prin partidele politice (cand voi fi intrebat public, o sa dau exemplu, ca sa priceapa tara de ce imbecili cu diplome luate in strainatate ne sunt prezentati ca doxa de carte, iar ei erau praf si aici, dar si afara);

– nu am putut sa spun ca nu ma sacrific (cel putin fata de familie, nevazandu-mi copiii cum cresc), stand peste program aproape zilnic, fara recuperari de ore si fara sa fiu platit suplimentar; la fel si sambetele si duminicile lucrate;

Eu, DeVeghePatriei, vanat de ani de zile de SRI: „Ai sa vezi ce iti inscenam…”. Ofiter SRI, trimis sa ma fileze: „Nu tremuri de frica securistilor? Te aranjam noi, ba…”. Asta e fata de securist tortionar, genul care bate din placere!

– nu conta ca bateam aproape zilnic, cu autovehiculul unitatii sute de km, dintr-o localitate in alta, dintr-un judet in altul, fara sa conteze cat sunt de obosit si ce probleme aveam acasa, pentru ca prima ordinul – fara sa am alta asigurare de viata decat increderea in rezistenta psihica si norocul meu;

– am rude si prieteni, militari de pe vremuri carora li se imputa raportarea in scris, care trebuia aprobata, pentru a descrie cu cine intentioneaza sa se casatoreasca; eu daca doream sa ma casatoresc inclusiv cu o femeie din strainatate (si banala Republica Moldova), trebuia sa imi dau demisia, in caz ca sefii nu erau de acord, pentru ca, nu-i asa, dragostea este dupa iubirea fata de tara;

– la mine nu contau sarbatorile religiose ortodoxe, pentru ca serviciul militar prima (la fel revelioane si concedii in luna decembrie);

– nu puteam sa am alt job in paralel (maxim cadru didactic in scoli), pentru ca nu puteam sa primesc alti bani, iar ca sa fi profesor trebuia sa fi angajat direct din viata civila, nu ca mine militar de cariera; iar ca profesor, trebuia sa ai o „relatie buna cu comandantul”, pentru a-ti aproba desfasurarea de activitati extraprofesionale, care sa nu impieteze asupra muncii;

– la diferite catastrofe sau calamitati naturale, impreuna cu colegii trebuia dam dovada de exemplu si strangeam ajutoare facand, concomitent, parte din echipele care ajutau si supravegheau zonele de responsbilitate teritoriala;

– cand ni s-au taiat salariile, chiar daca era ilegal, noi militarii am primit ordin de a nu da in judecata statul;

– cand nu erau bani la buget, stateam in chirie/faceam naveta pe banii nostri, desi legea era clara si statul trebuia sa mi deconteze; 

– la cursurile obligatorii, facute in alte localitati din tara, mergeam fara familii, pe care unii, le vedeam doar in poze (pana la ivirea tehnologiei de azi), cursuri care durau si sase luni, iar de acolo nu veneam mai luminati, chiar daca profesorii se chinuiau sa ne explice cum e „viata”, pentru ca practica in armata e diferita intotdeauna de teorie;

– etc.

Dar pensiile speciale, sunt luate doar de o categorie minora de oameni:

– magistratii – ca si Negulescu, Carmen Bogdan etc, care au dat statul in judecata si au castigt fara drept de apel, pentru ca magistratii sunt cei care judeca, nu altcineva, iar cine trebuia sa apere statul, chiar intr-un astfel de conflict, nu avea cum sa castige vreodata;

– parlamentarii – care „merita”, pentru ca au facut legi bune si viabile (circa 21,000 in vigoare) si care se mai bat si cap in cap cu cele europene sau tratatele la care suntem parte semnatara si la care am aderat;

– unii generali pupatori de dosuri si care lucrau mai mult impotriva romanilor decat pentru stat, dar care au fost avansati la exceptional pentru ca au tacut, de fiecare data cand trebuiau sa ia pozitie impotriva abuzurilor unor politicieni, parteneri de tenis….; ati auzit cum se ingramadesc sa iasa la pensie, pentru ca si-ar pierde privilegiile si contactele (pensiile sunt mari pentru ca majoritatea sunt abonati la salarii de excelenta, care le adauga 40-50% din solda la venitul lunar, pentru ca sunt comandanti – sefi) etc

– diplomatii – care stau cu ochii doar pe afacerile proprii si mai putin vegheaza la adevaratele noastre probleme; AICI INTREB PUBLIC, CE FACE PRESEDINTELE IOHANNIS, MINISTRUL DE EXTERNE SI PREMIERUL, PRECUM SI CEI DOI SEFI DE CAMERE, PENTRU A ADUCE IN TARA PE ACEL ROMAN RAPIT IN BURKINA FASSO IN URMA CU VREO DOI ANI?
etc…..

3 thoughts on “Maior (r) SRI Daniel Florea: „Dupa 21 de ani de cariera militara nu m-am ales cu nimic! Am fost calcat in picioare!”. Ei sunt SRI, ceva mai jos ca viermii din pamant!”

  1. oameni buni, ce se intampla????? lasati ii pe smart guys ca ei sunt inrolati cu creierii cyborgizati. ce se intampla? apropo de IQ, oamenii au o stare ciudata, neobisnuita. Scrieti pentru oamenii simpli DVP, mult mai mult! Ce se intampla cu clima cu experimentele oculte, cum se simt oamenii, Nu avem de unde sa ne informam.
    Multumesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

