Se intampla azi

SRI-ul ma fileaza pe DUI – Dosar Urmarire Informativa!

 

Dosarul de Urmarire Informativa este facut unora ca mine: asta este „nationalist extremist”!

Imi acceseza telefonul, vizualizeaza locatia, si ii trimit la filaj pe niste gunoaie din SRI sau Politia Romana: „Mergeti acolo si vedeti cu cine s-a intalnit si sta de vorba! Treceti pe langa el si va uitati daca este singur sau nu…”. Dupa care se coordoneza intre ei prim sms-uri: „Este singur, nu s-a intalnit cu nimeni!”.

Ieri, in Academia Romana, a venit un gunoi, s-a uitat la mine, si imediat a scos telefonul din buzunar sa-i informeze ca sunt singur! Gunoaiele din SRI sunt disperati: „Ba, vedeti cu cine sta ala de vorba pe acolo! Le spune alora ca SRI-ul sunt gunoaie controlati de Ambasada Israelului de la Bucuresti, infractori si masoni!”.

Liviu Vasilescu – Directia Operatiuni Speciale Politia Romana, prietenul jegului Viorel Caragea din Targu Jiu, ACCESATI LINK-UL, este cel care ma vaneza de ani de zile: „Avem ordin sa te bagam in inchisoare!”. 

https://veghepatriei.wordpress.com/2017/07/31/cine-mi-a-vizitat-astazi-site-ul-gunoiul-viorel-caragea-din-targu-jiu-amicul-gunoaielor-catalin-peptan-sri-si-liviu-vasilescu-directia-operatiuni-speciale-ip-ul-gunoiului-caragea-si-priviti-ce/

 

 Gunoiul acesta de militian infect, l-am fotografiat in timp ce ma fila, este subordonatul jegului de Liviu Vasilescu din Directia Operatiuni Speciale – Politia Romana!

2 thoughts on “SRI-ul ma fileaza pe DUI – Dosar Urmarire Informativa!”

  1. Sa va povestesc pe scurt ce mi s-a intimplat(pe lângă faptul ca mi-au desfințit contul fb.,așa ca mi-am făcut altul cu același nume):plec cu familia mea in vacanta(Cazanele Dunarii) și ne intilnimic cu un cuplu(cam suspect) cu care ,ne mai întâlnim din” pura intimplare”și pe la baileHerculane(unde am fost intr-o zi sa vizitam și sa rămânem la o piscina.La piscina hotelului cine erea la terasa(nu îmbrăcați pentru piscina oricum) ați ghicit:același cuplu(culmea foarte distant).Statău chiar lângă masa noastră.Am plecat noi,au plecat și ei și în același timp trece pe lângă noi,o dacia indigo cu nr. de MAI.În ziua următoare,ne ducem sa vizitam statuia lui Decebal și cine credeți ca erea în spatele nostru,același cuplu (îmbrăcați la fel ca în ziua precedenta) tot la statuie.Am crezut ca deja am paranoia,dar acum soțul meu a observat și chiar a spus ceva în gluma „ăsta ne urmăresc?”.Ce părere aveți?.Îmi pare rău că nu mai am vechiul cont ,pentru ca eream în lista ta „veghetorule”(eu sunt aia dependenta de situl tău și de adevar) si te-as ruga dacă poți sa mă incluzi iar in lista de prieteni putini dar buni,căci sunt tare necajita.Și acum sa va arat ce mi-au trimis cei de laFacebook.

    Apreciază

  2. Cei de la Facebook îmi trimit o înștiințare cum ca „am o activitate suspecta”și „mă urmaresc”(cu toate ca mi-au închis contul fb.).Și pentru ce au făcut asta:ca am vrut sa public ceva legat de „Rise Project”(investigația despre Liviu Dragnea) care oricum mi-a fost ștearsă și anumite comentarii (legate tot de ce publicai tu „veghetorule” în legătură cu toate atrocitățile făcute de aproape toti cei care poarta haina statului,comentarii care tot așa,mi-au fost șterse.Nu pot publica poza(am făcut o poza înștiințării,sa o am ca dovada).Pe contul nou am putut sa o public intr-un comentariu cuiva.S-a dus dracului libertatea noastra de exprimare.Trebuie sa facem ceva,sa nu ne mai lasam călcați în picioare.Sper ca ai vazut comentariile mele și mă incluzi in grupul tau de prieteni.Nu pot primi nici mailuri.

    Apreciază

Lasă un răspuns

