Se intampla azi

In atentia lui Felix Patrascanu, patron FAN Courier: odata in viata mi-ai facut un bine…

 

Au trecut foarte multi ani de zile de atunci, nu iti mai aduci aminte de mine, dar eu nu am uitat gestul tau…

Iarna afara, viscol cumplit, zapada „cat casa”, stateam pe canapeaua de piele, eram foarte ingandurat si trist, nici macar nu am sesizat ca erai langa mine de cateva minute bune…m-ai intrebat: „S-a intamplat ceva?”. Te-am salutat si ti-am raspuns aproape in soapta: „Ah, nu, nimic, domnule Felix…”. Ai scos portofelul din buzunar si mi-ai intins cateva milioane de lei vechi, echivalentul unui salariu bun la vremea respectiva: „Vine Craciunul, stai linistit! Totul se rezolva in aceasta viata!”. M-ai batut usor pe umar dupa care ai plecat…

Iti cunosc afacerea de la bun inceput, cand aveai depozitul la Gara de Nord, si stiu cat ai muncit in aceasta viata, dar bunul Dumnezeu, dupa mare mila Lui, ti-a ajutat din cauza inmii din pieptul tau: ai construit totul cu bun simt, foarte multa modestie, munca pana la epuizare, niciodata nu ai indraznit sa iti bati joc de oameni, Felix! Niciodata! Imi aduc aminte ca la vremea respectiva erai milionar in euro, iti puteai permite orice masina de pe aceast pamant, si circulai cu un automobil de cateva mii de euro…seara stateai printre muncitori si dirijai activitatea!

Multumesc, Felix! Multumesc, OMULE! Dumnezeu sa iti ajute in toate!

3 thoughts on “In atentia lui Felix Patrascanu, patron FAN Courier: odata in viata mi-ai facut un bine…”

  1. Cât mă bucur că mai există și astfel de OAMENI!
    Pentru binele care ți l-a făcut, are 100 de puncte ȘI de la mine…
    Apropos…firma FAN CURIER mi se pare cea mai serioasă și rapidă firmă de curierat!
    De câte ori am apelat la ei, au fost OK!

    Apreciat de 2 persoane

  2. Oamenii de genul acesta te fac sa nu-ti para rau ca esti pe lumea asta ….. Gentil om .

    Chiar nu aveam idee cine este patronul de la FanCurier. Imi mai comand una alta pe net si cei de la firma dansului imi aduc cumparaturile . N-au fost niciodata probleme .
    Cel mai adesea comand incaltaminte de firma . Sunt obsedata de incaltaminte in general .
    Nu stiu daca are vreo semnificatie patologica dar la mine sigur e o boala .

    Apreciază

  3. Marș….sunt niste nenorociți, își bat joc de oamenii de rând și își clădesc imperiul pe munca altora.Să îl bată Dummezeu pe patroonul Fan curier, au o atitudine de nenorociți, toată minca mea de o lună s-a dus pe indolența si incapacitatea lor. Mi-au peirdut un colet de 6000 RON și vor sa mă despagubeasca cu 200 RON. Crapalear matele….

    Apreciază

Lasă un răspuns

