Dezvaluiri

Ofiterii CIA John Kiriakou, frate de credinta ORTODOXA, si Philip Girladi: distrugerea Orientului si planul Marelui Israel! Ma bucur ca am putut coresponda cu acesti doi oameni minunati si patrioti cu frica de Dumnezeu…

 

John Kiriakou a fost printre putinii ofiteri CIA care a indraznit sa discute, deschis si pe fata, despre evenimentele de la Bucuresti, anul 1989…

Va aduceti aminte ca la vremea respectiva am postat aceste lucruri pe „DeVeghePatriei”, informatii din Statele Unite – CIA!, dar cu cine sa ma inteleg in Romania? Cu dobitocii din SRI, culesi de prin boscheti, „antrenati” sase luni de zile si ajunsi colonei si generali? Aceasta a fost atitudinea SRI-ului: „Nu ne intereseaza, ba! Daca nu e nimic de furat, atunci ne doare in cur!”. Intr-un final au dreptate, daca sunt interlopi si mafioti de malul Dambovitei!

Accesarile din Statele Unite erau pentru mine ca om, ii interesa ce scriu eu si nu tampeniile debitate de SRI…ati vazut destul de bine ca tot timpul am tacut si i-am lasat sa imi faca toate mizeriile de pe pamant! M-am lasat pagubas, ce rost are sa le deschid ochii unor cretini…

Accesati link-urile si cititi despre cei doi ofiteri CIA!

https://www.theguardian.com/world/2013/may/30/cia-whistleblower-john-kiriakou-open-letter-prison

https://en.wikipedia.org/wiki/Philip_Giraldi

2 thoughts on “Ofiterii CIA John Kiriakou, frate de credinta ORTODOXA, si Philip Girladi: distrugerea Orientului si planul Marelui Israel! Ma bucur ca am putut coresponda cu acesti doi oameni minunati si patrioti cu frica de Dumnezeu…”

  1. Domnule Veghetor ,ma uimiti si ma bucurati cu tot ce descopar despre dumneavoastra ! Ma bucur ca existati ,va admir foarte mult! Bunul Dumnezeu sa va fie sprijin in toate ! Va fi vreodata posibil sa ne vedem fata catre fata ? Am aceasta dorinta de a cunoaste un crestin patriot ,un om al lui Dumnezeu. Doamne,ajuta!

    Apreciază

    1. draga Luisa, te-a trimis SRIul in bratele lui DVP sa-i inscenezi ceva? Daca vrea Dumnezeu va intalniti dincolo, aici nu-i timp de romantisme. Lasa-l pe om sa scrie ca timpul s-a scurtat. Eu astept sa scoata un compendiu despre Influenta ideilor iudeo masonice asupra curentelor politice, artei si economiei. Si a mai promis si o piesa de teatru…
      In alta ordine de idei, si eu sunt crestin patriot liber pana dupa Sf. Maria, daca vrei iti las numarul de telefon…Cu stima, Gogu Glumarescu
      p.s.: posed autoturism cu volan pe stanga

      Apreciază

Lasă un răspuns

