Se intampla azi

Dupa anul 2006, luna noiembrie, nu am vrut sa mai pastrez legatura cu nimeni din Serviciul de Informatii Externe…

 

Am trecut meteoric prin institutia respectiva, sa nu traiti cu impresia ca am fost cine stie ce pe acolo! Cand pleci iti este pusa la dispozitie o suma de bani sa te descurci o perioada…am refuzat banii, nu era corect sa procedez asa! Am fost adus acolo ca un copil dintr-o familie modesta, fosti detinuti politici, nu ma comparam cu ei…

Ca agent operativ am functionat trei ani si jumatate, exceptie facand cursurile de patru ani de zile, in mod normal trebuia sa fiu pus pe liber inca din toamna anului 2003…dar au trecut cu vederea acest fapt! Am spus tot timpul acest lucru: fata de mine s-au comportat exceptional, chiar nu am ce sa le reprosez – de la salarizare si pana la sfaturi sa trec mai usor peste un anumit moment! Nu puteam sa stau acolo din mila, imi crapa obrazul de rusine…

Am fost mai mult plecat din Romania si din cauza aceasta ma cunosc doar o mana de oameni din SIE, am avut un singur ofiter coordonator care ne cunostea identitatile – in Centrala SIE, numele noastre ca surse de informatii apareau ca simple numere insotite de indicativul tarii unde eram plasati si rapoartele informative erau destinate exclusiv generalilor de la varf!

Nu am fost „spion”, asa cum vedeti dumneravoastra in filmele/serialele americane, m-am ocupat de comunitatile romanesti din Diaspora: aveam grija ca romanii sa nu fie traficati, exploatati sexual, batjocoriti, folositi pentru carausie in privinta traficului de droguri, plus alte lucruri ce tin de aceasta zona! Este o munca informativa pana la urma si din cauza aceasta anumite lucruri trebuiesc tinute sub tacere…

 

1 gând despre „Dupa anul 2006, luna noiembrie, nu am vrut sa mai pastrez legatura cu nimeni din Serviciul de Informatii Externe…”

  1. Pr. Adrian Singurov vorbea , intr-una din emisiuni , despre spiritele inalte ( cu nivel inalt de vibratie , cu nivel de constiinta pe masura) se „sacrifica” absorbind ca un burete tot raul dintr-un anume loc( tara etc) . Cam asa ai fost si ai ramas tu. Nu ma pot abtine sa nu gandesc marunt si sa spun ca e nedrept ca tot ce e bun sa fie de sacrificiu . Ceea ce predomina sunt uratii din toata structura M.A.I. Tu preiei toata otrava improscata de astia .

    Apreciază

Lasă un comentariu