Dezvaluiri, Se intampla azi

In aceasta dimineata am fost cu tatal meu la spital: are cancer! Pe tatal meu il cheama Corneliu, a fost botezat cu numele Capitanului Codreanu! In curand am sa parasesc definitiv Bucurestiul, pentru a ma intoarce in judetul Mehedinti.

 

Lasciate ogne speranza, o voi ch’ intrate!

In primul rand doresc sa imi inchei socotelile cu cei din „sistem”: Politie, SRI, Armata, etc! De la mine nu veti afla nimic, stiti bine acest lucru! Loviti intr-o „fantoma”, loviti in toate: in aceasta tara nu a reusit nimeni sa castige un razboi cu noi! Incepand de astazi ma puteti fila cu tot ce inseamna serviciu secret in aceasta tara, fiecare agent sub acoperire/politist sa primeasca ordin sa vina dupa mine…degeaba o faceti, jocul s-a terminat!

Acestea sunt serviciile secrete si asa vor ramane atat timp cat exista omenire pe acest pamant: cine intelege ce trebuie stie ce are de facut, restul sunt cantiati neglijabile, idioti utili sau victime sigure! Vor veni altii si altii, si tot asa pana la sfarsit: nu se schimba nimic! 

Asa cum in urma cu ani de zile am acceptat sa lupt ca „fantoma” in razboiul nevazut, prima linie a frontului, la fel imi voi pastra juramatul de credinta facut cu mana pe Sfantul Tricolor al Neamului Romanesc…asa sa imi ajute Dumnezeu!

Unui om ca mine nu aveti ce sa-i faceti, nici macar prin tortura, pentru ca am fost pregatit sa ma apar in cele mai dure conditii…ati vazut cu ochii vostri acest lucru! Singura concesie pe care o fac fata de voi: sistemul vostru este corupt, putred, si nimeni nu o sa va tina partea – americani, europeni, rusi, turci…toti va stiu ca niste gunoaie de cea mai joasa speta! De cel putin cinci ani de zile jocurile au fost facute peste capul vostru si „noua generatie de fantome” isi doreste un singur lucru: sa platiti pentru tot raul facut Romaniei! Si veti plati!

„Misiunea” mea s-a incheiat aici, de restul va ocupati voi: ma arestati si ma ucideti, ma ucideti fara sa ma arestati, dupa cum va este la indemana! Intr-o asemenea situatie, cand am sufletul sfasiat de durere, chiar nu imi arde sa aberez pe internet…

Nu am fost CIA, SVR, FSB, Mossad, patagonezii, martienii, alte tampenii de acest gen inventate de adunatii de pe drumuri din SRI – multi dintre ei controlati de servicii secrete din afara tarii: agenti, ofiteri, altii urmeaza sa devina ofiteri, care iubesc Patria Romana! Aceasta ne este meseria si castigam de fiecare data! In privinta mea nu veti afla niciodata adevarul! 

Puteti discuta cu Mihai Neamtu, bunicului lui l-a botezat pe Florian Coldea, sa va spuna cine l-a trimis la studii prin strainatate – maica-sa lui Florian Coldea este versioara indepartata cu bunicul lui Neamtu! Unul dintre micile secrete murdare ale sistemului, nu ce aberati voi – tigania interlopa din DIPI, SRI-ul si cu interlopii din Politia Romana! Nu detineti secrete, ci informatii…este o diferenta majora!

 

Dupa cum ati inteles si dumneavoastra, in cel mai scurt timp, deocamdata nu stiu cat dureaza, imi voi inceta activitatea pe internet. Tatal meu este un om care a suferit trei infarcturi, este operat pe cord deschis, si astazi am aflat ca este bolnav de cancer…

Tatal meu a suferit primul infarct cand aveam 15 ani si jumatate, participam la cursurile ICI – SRI, ma aflam la tara, la bunicii mei. M-am intors acasa si bunica mea, Dumnezeu sa o odihneasca in pace, plangea in hohote: „S-a intamplat ceva cu tatal tau…a facut infarct!”. Cateva ore nu am reusit sa procesez aceasta informatie, nu stiam ce se intamplase in realitate, tremuram din tot corpul si ma gandeam doar la faptul ca…tata incetase din viata! M-am intors acasa, dupa aproximativ o zi, si cand mi-am vazut tatal la terapie intensiva am suferit un soc emotional atat de teribil incat am inceput sa vomit pe holul spitalului! De atunci a inceput iarna intunecata a vietii mele…

La 16 ani am fost data afara de la cursurile ICI – SRI, scurt timp am ramas repetent, in realitate eram cumplit de singur si cu un tata care de abia se mai putea tine pe picioare. Tot in perioada respectiva a murit Cristi, cel mai bun prieten pe care il aveam: accident de masina! Aveam senzatia ca Dumnezeu ma uraste cumplit din moment ce mi se intamplau toate aceste lucruri…

Perioada din Serviciului de Informatii Externe: 1998 – 2006.

V-am spus cu ce m-am ocupat, agent de teren – o singura misiune pe zona crimei organizate transfrontaliere, doi ani si jumatate ca agent de teren pe problema comunitatilor romanesti – posibile victime ale crimei organizate! Nu am fost „spionul” pe care il vedeti in filme, nu am avut legatura cu ofiterii de la varful SIE, doar un „sobolan de la subsol” cum eram numiti in limbaj tehnic…

Stiti bine ce am patit, prin ce am trecut, in realitate urmaream un singur scop: sa am bani si sa imi tin tatal in viata, sa imi ajut familia cu tot ce pot! Altii la varsta mea, cati ani aveam atunci – 24, 25, petreceau de mama focului prin cluburi, eu munceam de la 8 dimineata pana la ora 23…zilnic! Din cauza aceasta am cedat psihic, nu puteam sa mai fac fata: presiunea era teribila, aveam stari cumplite de depresie…am pus capat! Am refuzat banii, am refuzat gradul militar, s-a sters totul cu buretele si m-am reintors in anonimat!

Agentii operativi/agentii de teren sunt considerati produse perisabile: rare sunt cazurile in care rezista mai mult de zece ani! Dubleul vietii operative, presiunea imensa, frustrarile care se aduna, starea de alarma permanenta, iti erodeaza psihicul si fiecare isi cauta salvarea unde poate: am vrut sa ma duc la o manastire, v-am spus aceste lucruri in urma cu un an si jumatate!

Ati vazut care este nivelul meu de pregatire operativa, am fost cel mai bun de pe zona mea, dar psihicul meu nu a putut sa treaca peste destinul crunt al tatalui meu…am fost suficient de inteligent sa tin aceste lucruri ascunse de ochii lor, sa fiu singurul care stie ce se intampla in sufletul meu!

Viata in SIE nu este ce credeti dumneavoastra, ce vedeti prin filme, te confrunti cu cele mai intunecate lucruri care exista pe acest pamant…Romania, doar tara conteaza! Din cauza aceasta sunt selectati cu cea mai mare atentie si pregatiti pe parcursul a ani de zile, identitati ultraprotejate de sistem!

 

Ma intorc acasa, in judetul Mehedinti, si acolo voi ramane atat cat ma tine bunul Dumnezeu pe acest pamant! Bunicii mei, strabunicii mei, sora tatalui meu, sora mamei mele, toti sunt ingropati acolo: nu pot sta la sute de kilometri distanta de familia mea!

Casa bunicilor mei este in paragina, ploua prin acoperis, gardul sta sa cada, o sa imi fie teribil de greu pana ma voi pune cat de cat de picioare…sa reusesc sa supravietuiesc! Sunt extraordinar de debusolat, nu am mintea clara, judecata imi este afectata de vestea primita astazi, si deocamdata lucrurile sunt in ceata: stiu un singur lucru – vreau sa ajung odata acasa si sa raman acolo unde trebuia sa raman de copil!

Imi voi cumpara cateva pasari, mai tarziu un porc, am vie in curte, sper sa ma ajute cativa oameni cu bani la inceput, ii voi da inapoi pe parcurs, am sa traiesc ca un om simplu asa cum mi-am dorit toata viata: nu mi-a placut luxul, dar prin natura „meseriei” am avut parte de el!

Ultima parte si cea mai mai importanta: va priveste pe toti care traiti in Romania! Aveti incredere in ce va spun acum: nu sunteti mai bine informati ca mine!

Vin vremuri cumplite, satanice, degeaba incerc sa va descriu cu lux de amanunte ce urmeaza pentru ca tot nu veti intelege ce trebuie: intericul a coborat peste lume! Cel de-al Treilea Razboi Mondial, ultimul din istoria omenirii, urmeaza sa inceapa mai repede decat va inchiputi: intr-o dimineata va veti trezi in plin razboi!

Europa este in colaps, financiar si mai ales moral, urmeaza sa apara noi state pe harta – Califatul Frantei, Califatul Suediei, Califatele Marii Britanii, Iutlanda – desprinsa din Suedia (partea de nord), Ducatul Milanoului, Califatul Kosovoului si Pristinei, etc, etc! Toate aceste lucruri se vor intampla pe parcusul a maxim patru ani sau cinci ani de zile…

Pe strazile Occidentului, de la Viena si pana la Paris si Berlin, se vor duce adevarate razboaie de gherila, vor apare cele mai dure grupari nationaliste din istoria europeana – Hitler a fost bebelus pe langa ei, celulele jihadist  musulmane vor semana teroare prin orase – atentatele teroriste vor fi un lucru obisnuit in viata de zi cu zi a occidentalilor, toti se vor lupta intre ei si intr-un final vor pierde totul: acest razboi are un unic beneficiar ce se nu afla pe aceasta planeta!

Ultima data cand va spun acest lucru: case la tara, cat mai departe de orase – de preferat sunt zonele de munte!, invatati sa traiti ca bunicii nostri care munceau cu plugul si sapa! Daca aveti suficienta putere, din pacate eu nu am avut, mergeti catre manastiri si schituri departe de orice urma de „civilizatie”: Dumnezeu stie sa va apere!

Nu ati activat intr-un sistem, habar nu aveti cum statu lucrurile in realitate, nici macar nu realizati ca sunteti manipulati/modificati genetic inca de la nastere: sistemul trebuie sa controleze fiecare aspect al vietii dumneavoastra, orice detaliu!, de la internet si pana la mancarea pe care o puneti pe masa! Va ofer singura alternativa posibila: viata simpla, departe de sistematizarea din citadele!

Pentru unii dintre dumneavoastra este imposibil sa faca ce spun acum, trebuie sa-i privim ca victime sigure – nu vor supravietui in apartamente de lux si live pe Facebook, altii ma vor intelege si vor pune in practica sfaturile mele: mediul rural este salvarea! Deocamdata, nu sunt Dumnezeu sa va spun exact ce si cum, dar in mare parte cunosc adevarul…

Veti avea nevoie de acomodare, sa invatati cum sa traieste in natura, creierul dumneavoastra sa proceseze informatiile privind noua viata, nu veti mai avea mall-ul la doi pasi, Mega Image la coltul blocului, hainele de firma, mancarea de la fast food, shaorma cu de toate: mai bine spus un sistem militarizat fara Armata! Viata aceasta nu este pentru orice om!

De aici incolo totul depinde de dumneavoastra, mai mult de atat nu am cu se va ajut: cautati pe internet casute la tara cu pamantul aferent, sunt extraordinar de ieftine, cautati sa invatati de pe internet cum se cresc animalele in curte, ce trebuie sa le dati de mancare, ce plante sa aveti pe langa casa, cum este solul in zona in care va mutati, cum sa va protejati de frig si arsita, sa nu va imbolnaviti, ce trebuie facut pentru a va detoxifia organismul – ani de zile ati mancat ce nu trebuie…conluzionand: supravietuire!

Dumnezeu sa va ajute, sa va aiba in paza Sa, sa va rugati pentru mine si Romania! Neamul Romanilor, vesnic biruitor!

32 de gânduri despre „In aceasta dimineata am fost cu tatal meu la spital: are cancer! Pe tatal meu il cheama Corneliu, a fost botezat cu numele Capitanului Codreanu! In curand am sa parasesc definitiv Bucurestiul, pentru a ma intoarce in judetul Mehedinti.”

  1. Cel de-al Treilea Razboi Mondial, ultimul din istoria omenirii, urmeaza sa inceapa mai repede decat va inchiputi: intr-o dimineata va veti trezi in plin razboi!/fi cuminte ca n/o sa fie nici un razboi:) daca pleci in Mehedinti:) exista la DROBETA TURNU SEVERIN un medic care a studiat foarte bine cancerul:) n/am retinut numele dar il gasesti repede pt ca face terapie cu ozon la cabinetul lui.Atentie pt tatal tau ii trebuie tratament oncologic adecvat/daca pleci din bucuresti unde aveti spital de oncologie bun:)? La Craiova!.trebuie sa te inarmezi cu rabdare:) CANCERUL SE VINDECA dar da/mi o adresa de e/mail!HAI lasa vaicareala:) SIE! si treci la treaba,acum misiunea ta este Vindecarea cancerului !

    Apreciază

  2. TREBUIE SA MERGI pe toate fronturile/BILOOGIC cu tratament la ONCOLOGIE,Psihologic prin sustinere molara si Sufleteste la Biserica<Sociala sa nu/l lasi sa esueze,il sustii spunindu.i ca ai nevoie de el pt ca o sa fie BUNIC!

    Apreciază

Lasă un comentariu