Uncategorized

Sorin Prioteasa, fost ofiter SRI – Cine este Anton Rog!

Sorin Prioteasa – contributor TOMIS NEWS – este căsătorit și are doi copii. A absolvit Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul“, a activat timp de mai mulți ani în domeniul intelligence, dar și în calitate de contractor independent în zone de conflict. În prezent, este programator în cadrul unei companii multinaționale.

Am depus jurământul militar de mai multe ori… dar niciodată nu am jurat credință șefului ierarhic, prietenilor lui de pahar sau de cafea, instituției în care îmi desfășuram activitatea sau vreunui partid politic! Mă chemase comandantul unității să îmi explice că, până la ora 16.00, trebuie să îi prezint „proiectul de mandat” pentru interceptarea telefonului unui funcționar public din opoziție. Îmi mai transmisese același ordin printr-un șefuleț intermediar, cu câteva zile înainte, dar îl ignorasem. Și pe șefuleț, și ordinul! De fiecare dată mi s-a spus că este ordin de sus, chiar de la „Zeus”, dar mitologia greacă nu era punctul meu forte și aveam dificultăți în a asocia o față cu acel nume. Știam că funcționarul public al cărui telefon doreau să îl intercepteze solicitase niște explicații în instanță de la un membru al Guvernului, iar șefii mei doreau să se facă utili acelui politician aflat la putere. Să nu credeți că funcționarul public era cinstit! Era la fel de incompetent și corupt ca toți ceilalți semeni ai lui! Dar mi se părea umilitor să obțin un mandat de interceptare doar pentru că superiorii mei ierarhici doreau să îi demonstreze unui politician că îl pot sprijini cu informații folositoare în litigiul din instanță!

Citește mai mult: https://tomisnews.ro/niste-interes-national-sau-cum-si-de-ce-am-demisionat-din-sri-editorial/ | TOMIS NEWS

1 gând despre „Sorin Prioteasa, fost ofiter SRI – Cine este Anton Rog!”

Lasă un comentariu