Dezvaluiri, Se intampla azi

Stiti bine ca nu va mint si nu joc teatru! Politia Capitalei a cerut sa fiu condamnat la PATRU ANI DE INCHISOARE pe motiv de promovare a Miscarii Legionare si nationalism „terorist”! Exact ca in anul 1953!

 

Radu Gavris, seful Serviciului Omoruri, timp de patru ani de zile a refuzat sa imi puna intrebari despre o tentativa de omor care a avut loc asupra mea! Acum s-a trezit ca vrea sa ma aresteze pe motiv de…terorism! Visul cel mare al lui Radu Gavris: „Ma catar pe cadavre sa ajung seful Politiei Romane!”.

https://veghepatriei.wordpress.com/2017/12/25/cadou-de-craciun-in-aceasta-zona-politia-romana-a-fost-la-un-pas-sa-ma-loveasca-cu-masina-discutam-de-hartuire-in-forma-continuata-si-instigare-la-omor/

Merg in fata lui Kiss Csaba, comisar-sef in cadrul Politiei Capitalei, si accept sa fiu testat poligraf atat timp cat este nevoie: in viata mea nu am vandut droguri, nu am oferit informatii agentilor/ofiterilor serviciilor secrete din strainatate, nu am facut parte din crima organizata, nu am avut legaturi oculte cu Ministerul de Interne, nu am fost coordonat din umbra de servicii secrete ca CIA sau FSB, tot timpul mi-am indeplinit datoria ca agent de teren al Serviciului de Informatii Externe! Am luptat sa imi apar tara, Dumnezeu sa ma vada!

Ma chinui sa va explic cum stau lucrurile in realitate!

Serviciile secrete din Portugalia, mai exact Lisabona, mi-au multumit ca i-am salvat viata agentei CIA Sabrina de Sousa: va rog sa verificati acest lucru si veti vedea ca nu mint cu absolut nimic! In zona Potro Marghera am fost calcat in picioare, umplut de sange, si n-am oferit niciun fel de informatii despre aceasta portugheaza! Marturie imi stau zecile de semne pe care le-am pe cap si corp!

Au incercat sa imi insceneze ca i-am ucis pe cei trei africani, doi tunisieni si un marocan, gasiti morti in Padova si Bologna – anul 2003, banuiti de CIA ca au legatura cu retelele teroriste din Afganistan si Pakistan! Din lipsa de probe am fost eliberat si drept urmare au sters totul cu buretele: despre mine nu apare absolut nimic pe teritoriul Italiei! Ma loveau cu pumnii in fata, am trei sferturi din dantura pusa!, sa le spun ce vor sa auda…prin asta am trecut!

In anul 2010, SRI-ul a aflat aceste informatii si de atunci au inceput sa ma hartuiasca: „Esti agent CIA! Uite ce s-a intamplat in Italia…”. Daca eram ucigasul celor trei africani, pus de reteaua operativa a CIA, atunci nu ma trimiteau direct in inchisoare? Chiar nu ganditi logic? 

Asta vor sa afle de la mine: „Ne spui cum sta treaba cu Serviciul de Informatii Externe sau te omoram!”. Politia Capitalei sunt simple unelte in mana lor: „Serviciile secrete il vor in sicriu si noi ne indeplinim datoria de gunoaie! Nu avem ce sa facem…”. Politia Capitalei: „Pun presiune pe noi sa iti inscenam ceva si sa mori in inchisoare! Ce vrei sa facem?”.

Colegii lui Radu Gavris din Politia Capitalei si Directia Operatiuni Speciale: „Te spargem cu bataia cand ai incaput pe mana noastra! Pleci in sicriu…!”. 

Colegii lui Radu Gavris din Politia Capitalei, condusi de Miron – reprezentantul mafiotilor din Grupul de la Cluj, vin dupa mine pe strada cu aparatele foto in mana: „In privinta lui ordinul este clar: trebuie trimis in inchisoare si ucis! Nu avem ce sa discutam!”. Asta urmeaza sa spuna despre mine: „Era radicalizat si terorist!”. 

Ip-urile de Israel: pun presiune pe ei sa ma aresteze! Colegii lui Radu Gavris din Politia Capitalei, zilnic vin dupa mine si ma fotografiaza pe strada…au ajuns la o asa mare nebunie incat se roaga de procurori sa ma aresteze: „Lasati-ne sa-i punem catusele pe maini si sa-l umplem de sange! Trebuie sa moara!”.

Ip-ul mafiei din cadrul DIPI – Grupul de la Cluj: sapte ani de zile s-au chinuit sa imi insceneze ceva si intr-un final au gasit un singur lucru de care se pot lega – Miscarea Legionara! Am indraznit in toti acesti ani de zile sa va mint in fata?

3 gânduri despre „Stiti bine ca nu va mint si nu joc teatru! Politia Capitalei a cerut sa fiu condamnat la PATRU ANI DE INCHISOARE pe motiv de promovare a Miscarii Legionare si nationalism „terorist”! Exact ca in anul 1953!”

  1. cu cine crezi ca fac treaba stapanii si prigonitorii lui Hristos daca nu cu obedientii si arogantii din interne si sri?cred ca tiganii sunt majoritari in cele 2 structuri de varza ale patriei… astia sunt adunati acolo pana fac bucati Romania.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu