Dezvaluiri, Se intampla azi

Biblioteca Academiei Romane si Ambasada Republicii Islamice Iran – Civilizatie si cultura persana in Romania.

Am avut onoarea sa ma intretin cateva minute cu Excelenta Sa Hamid Moayyer, Ambasadorul Republicii Iran in Romania si sotia domniei sale: deosebiti ca oameni de cultura si diplomati! I-am explicat sotiei domnului ambasador Moayyer, misiunea culturala a Romaniei de-a lungul milenarei sale existente si i-am oferit detalii despre Domnul Eminescu – Poetul National al Neamului Romanesc.

Pot spune ca mi-am castigat un prieten in persoana Excelentei Sale Karol Mistrik, Ambasadorul Slovaciei in Romania: un diplomat extrem de jovial si destins. Excelenta Sa a inceput sa rada cand l-am fotografiat: „I look good? Show me the photo…”. Mi-a facut onoarea sa ma invite alaturi de domnia sa si amabsadorul Irakului, la turul expozitiei de fotografie! L-am condus la masina pe Excelenta Sa Karol Mistrik,  luandu-ne ramas in bun in cele mai excelente conditiuni!

Alte fotografii de la eveniment: au participat domnii ambasadori ai Tunisiei, Indoneziei, Irakului, Egiptului, Slovaciei si delegati din partea Ambasadei Indiei la Bucuresti.

16 gânduri despre „Biblioteca Academiei Romane si Ambasada Republicii Islamice Iran – Civilizatie si cultura persana in Romania.”

Lasă un comentariu