Uncategorized

Ce mi-a transmis cineva: „Ai grija cum te intorci seara acasa, militienii de la Directia Operatiuni Speciale sunt cu ochii pe tine, vezi sa nu iti faca manevra si sa te rupa interlopii cu bataia cand ajungi la bloc.” Clanul interlop Politia, supusii lui Berechet Imparatul!

Serviciul Investigatii Criminale de la Politia Capitalei: clovnii de militieni m-au trimis in judecata fara sa ma anunte acest lucru, nici macar nu mi-au luat o declaratie! Politia Capitalei, controlati de clanul Berechet de la Pitesti, la un pas sa ma loveasca pe strada! Respectati Politia, clanul de interlopi cu uniforme albastre!

Directia Operatiuni Speciale, controlati de mizeria umana pe nume Liviu Vasilescu: „Suntem gabori si nu ne este rusine de acest lucru! Corupti pana la ultimul fir de par, fratii interlopilor, urmarim si hartuim oameni pe strada, clanul Politia!”

3 gânduri despre „Ce mi-a transmis cineva: „Ai grija cum te intorci seara acasa, militienii de la Directia Operatiuni Speciale sunt cu ochii pe tine, vezi sa nu iti faca manevra si sa te rupa interlopii cu bataia cand ajungi la bloc.” Clanul interlop Politia, supusii lui Berechet Imparatul!”

  1. Stimate Veghe Patriei
    Eu am mai platit o amenda de 2.000 lei ca am sunat la 112, a venit politia si „nu s-au confirmat aspectele sesizate”…imi daduse unul cu spray lacrimogen in ochi,culmea,vis a vis de mstm,bineinteles ca erau camere video de supraveghere ale magazinelor,imi cumparam o shaorma,am fost singur la iml la 1 noaptea,acolo n-au program de lucru cu publicul la ora aia…nici macar atat…in 2003 aveau…am mai avut atunci un conflict cu unul si imi daduse asta cu un cutit in cap,usor,doar doua cusaturi cu ata,cam asta e „statul roman”…acum mi se pare ca mai am inca o amenda de 145 sau 290 lei de plata…in total vreo 5.500 lei in 6 ani…din 2017…
    Toata Stima!!!

    Apreciază

    1. Stimate Veghe Patriei
      Ce m-a enervat cu adevarat e altceva,aterizeaza unul cu elicopterul la Lainici,blocheaza Defileul Jiului,stiu foarte bine acel drum si astia ii dau 4.000 lei amenda,adica omul plateste jumatate din minim,respectiv 2.000 lei in 48 ore ca nu se incadra la „Codul Penal”…
      Art 339 Împiedicarea sau îngreunarea circulaţiei pe drumurile publice | Codul Penal
      Asta e Romania anului 2022…
      Toata Stima!!!

      Apreciază

Lasă un comentariu